Niejedna marka motoryzacyjna zmagała się z nie lada kryzysem

Trzeba przyznać, iż niejedna marka motoryzacyjna czy też producent bezpośrednio powiązany z ową branżą musiał zmagać się z problemem jakim jest kryzys, i to w czasie kiedy nie było zbyt wielu alternatyw oraz opcji, z których w sensowny sposób można by było skorzystać. Oczywiście przykładów takiego stanu rzeczy jest bardzo wiele, dla jednych będzie to chociażby Seat który trafił z hiszpańskich w niemieckie dłonie, dla innych Chrysler który zamienił amerykańskiego właściciela na chińskiego. Niekiedy była to jedyna szansa na wyjście z rzeczywiście nader trudnej wręcz podbramkowej sytuacji, powrót do gry w innym przypadku mógłby zająć wiele lat i być nie lada wyzwaniem. Pewnie, iż kryzys w branży motoryzacyjnej nie wziął się znikąd, trzeba przede wszystkim zrozumieć jego podstawy, powody oraz argumenty jakie doprowadziły do owej sytuacji i zdać sobie sprawę, iż mocno odbił się on na całym rynku. Nie oznacza to jednak iż nagle zacznie spadać cena nowych aut pochodzących prosto z salonu, wręcz przeciwnie w niektórych przypadkach poszybowały one mocno w górę.

Możliwość komentowania jest wyłączona.